Lauri
Anunnak
Vepra artistike: Cupid i ndëshkuar
Artist: Bartolomeo Manfredi, 1582-1622 Rreth: 1613- Vaj në kanavacë Vendndodhja: Instituti i Artit në Çikago, Shtetet e Bashkuara
![IMG_20231010_200551.jpg IMG_20231010_200551.jpg](https://fv.al/data/attachments/540/540248-f1a2df1e735a6bd3f64fc886e3caec12.jpg)
Kupidi i ndëshkuar. Duke ndjekur shembullin e artistët revolucionar të fillimit të shekullit të shtatëmbëdhjetë, Michelangelo Merisi da Caravaggio, Bartolomeo Manfredi zgjodhi të përshkruante individë të zakonshëm në skenat e tij nga Bibla dhe mitologjia greke dhe romake.
Duke përdorur ndriçimin dramatik dhe duke e vendosur veprimin drejtpërdrejt para shikuesit, këta artistë ishin në gjendje t'i pajisnin rrëfimet e tyre të menjëhershme dhe fuqi të madhe.
Cupid e përshkruan me një moment të dramës së lartë: Marsi, perëndia i luftës, rreh Kupidin për shkak të lidhjes së tij me Venusin, perëndeshën e dashurisë, e cila e ekspozoi atë ndaj talljes dhe zemërimit të perëndive të tjera.
Për kush nuk e njeh këtë histori; Cupid bën të mundur me shigjetat e ti të dashurisë, të bjerë në dashuri Marsi me afroditën. Dhe perenditë e tjera tallen me Marsin, pasi ai mbahej si perendi e fortë që nuk bije në tundim, dhe askush nuk mund t'a zbusë egërsinë e tij.
Por ja që dashuria e bëri atë të dobët para Afroditës.
Ja pse Marsi po rreh dashurinë -kupitin.![Beaming face with smiling eyes :grin: 😁](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/7.0/png/unicode/64/1f601.png)
Afërdita i lutet më kot që të heqë dorë. Të rrethuara nga errësira, tre figurat ndriçohen nga e majta, duke intensifikuar dinamizmin dhe ndikimin e kompozimit. Fiziku i plotë i figurave, Venusi i përkulur, fytyra e realizuar gjerësisht, Marsi i fuqishëm, muskulatura e të cilit dhe pëlhura e kuqe e shkëlqyer duket se pulsojnë me tërbim; dhe Kupidi, trupi i zhveshur dhe pozicioni i shtrirë i të cilit e bëjnë atë veçanërisht nën torturat e marsit, përcjell mosmarrëveshjen e dhunshme të skenës. Ku duken edhe pëllumbat, si simbol paqe, që largohen nga ky event dhune.
Në të njëjtën nivel, historia e prezantuar në kuadër simbolizon gjithashtu konfliktin e përjetshëm midis dashurisë dhe keqdashjes, Paqes dhe luftës.
By Lauri anunnak![Thumbs up :thumbsup: 👍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/7.0/png/unicode/64/1f44d.png)
![IMG_20231010_210343.jpg IMG_20231010_210343.jpg](https://fv.al/data/attachments/540/540252-e60a63f6054a54d8d47060d4bc2c237f.jpg)
![IMG_20231010_210423.jpg IMG_20231010_210423.jpg](https://fv.al/data/attachments/540/540253-c66fbbff8b99954414653b76dc7532ba.jpg)
![IMG_20231010_210452.jpg IMG_20231010_210452.jpg](https://fv.al/data/attachments/540/540254-d3d16a8773d7a8cd6b025462aa11f773.jpg)
Artist: Bartolomeo Manfredi, 1582-1622 Rreth: 1613- Vaj në kanavacë Vendndodhja: Instituti i Artit në Çikago, Shtetet e Bashkuara
![IMG_20231010_200551.jpg IMG_20231010_200551.jpg](https://fv.al/data/attachments/540/540248-f1a2df1e735a6bd3f64fc886e3caec12.jpg)
Kupidi i ndëshkuar. Duke ndjekur shembullin e artistët revolucionar të fillimit të shekullit të shtatëmbëdhjetë, Michelangelo Merisi da Caravaggio, Bartolomeo Manfredi zgjodhi të përshkruante individë të zakonshëm në skenat e tij nga Bibla dhe mitologjia greke dhe romake.
Duke përdorur ndriçimin dramatik dhe duke e vendosur veprimin drejtpërdrejt para shikuesit, këta artistë ishin në gjendje t'i pajisnin rrëfimet e tyre të menjëhershme dhe fuqi të madhe.
Cupid e përshkruan me një moment të dramës së lartë: Marsi, perëndia i luftës, rreh Kupidin për shkak të lidhjes së tij me Venusin, perëndeshën e dashurisë, e cila e ekspozoi atë ndaj talljes dhe zemërimit të perëndive të tjera.
Për kush nuk e njeh këtë histori; Cupid bën të mundur me shigjetat e ti të dashurisë, të bjerë në dashuri Marsi me afroditën. Dhe perenditë e tjera tallen me Marsin, pasi ai mbahej si perendi e fortë që nuk bije në tundim, dhe askush nuk mund t'a zbusë egërsinë e tij.
Por ja që dashuria e bëri atë të dobët para Afroditës.
Ja pse Marsi po rreh dashurinë -kupitin.
![Beaming face with smiling eyes :grin: 😁](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/7.0/png/unicode/64/1f601.png)
Afërdita i lutet më kot që të heqë dorë. Të rrethuara nga errësira, tre figurat ndriçohen nga e majta, duke intensifikuar dinamizmin dhe ndikimin e kompozimit. Fiziku i plotë i figurave, Venusi i përkulur, fytyra e realizuar gjerësisht, Marsi i fuqishëm, muskulatura e të cilit dhe pëlhura e kuqe e shkëlqyer duket se pulsojnë me tërbim; dhe Kupidi, trupi i zhveshur dhe pozicioni i shtrirë i të cilit e bëjnë atë veçanërisht nën torturat e marsit, përcjell mosmarrëveshjen e dhunshme të skenës. Ku duken edhe pëllumbat, si simbol paqe, që largohen nga ky event dhune.
Në të njëjtën nivel, historia e prezantuar në kuadër simbolizon gjithashtu konfliktin e përjetshëm midis dashurisë dhe keqdashjes, Paqes dhe luftës.
By Lauri anunnak
![Thumbs up :thumbsup: 👍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/7.0/png/unicode/64/1f44d.png)
![IMG_20231010_210343.jpg IMG_20231010_210343.jpg](https://fv.al/data/attachments/540/540252-e60a63f6054a54d8d47060d4bc2c237f.jpg)
![IMG_20231010_210423.jpg IMG_20231010_210423.jpg](https://fv.al/data/attachments/540/540253-c66fbbff8b99954414653b76dc7532ba.jpg)
![IMG_20231010_210452.jpg IMG_20231010_210452.jpg](https://fv.al/data/attachments/540/540254-d3d16a8773d7a8cd6b025462aa11f773.jpg)