Kresha
A pretty face can never trick me
Titulli: Ateistet ??
Nga kjo kuptojme se ti nuk je ateist, por pozitivist. Ogyst Konti (1789-1875) njihet si themelues i pozitivizmit. Kjo menyre e te menduarit tuaj, nuk shkon me tej botekuptimit banal qe gjen shprehjen tende ne pohimin Nuk i besoj gjësë qe se shoh. Njeriu pranon ekzistencen e aq shume gjerave te tilla qe nuk i sheh dhe nuk i percepton me asnjerin prej organeve te tjera te shqisave, si rrymen elektrike, shpirtin, madje gjithe ato qenie qe nuk dallohen as me ultramikroskopel. Njeriu, i cili ne ndryshim nga kafshet, zoteron mendje (arsye), vetedije, kujtese e aftesi perfytyrimi, disa qenie i njeh dhe ua kupton ekzistencen me sy, disa me ane te organeve te tjera te shqisave, kurse disa me ane te arsyetimit dhe gjykimit. Te mos e pranosh kete te vertete, do t'thote te mos e njohesh realitetin, te mos kesh njohje per konstruktin njerezor dhe per historine njerezore, te konkludosh pa ditur gje dhe te zevendesosh diturine me injorancen.
Qe te besoj dicka duhet ta shof, duke ditur sesi funksionon syri, organi shqisor i te parit, pamja kalon ne tru dhe ngelet ne kujtesen fotografike. Perderisa keto pamje arrij t'i memorizoj dhe t'i analizoj do te thote qe logjika ime funksionon, rrjedhimisht sjell qe kam mend.
Nga kjo kuptojme se ti nuk je ateist, por pozitivist. Ogyst Konti (1789-1875) njihet si themelues i pozitivizmit. Kjo menyre e te menduarit tuaj, nuk shkon me tej botekuptimit banal qe gjen shprehjen tende ne pohimin Nuk i besoj gjësë qe se shoh. Njeriu pranon ekzistencen e aq shume gjerave te tilla qe nuk i sheh dhe nuk i percepton me asnjerin prej organeve te tjera te shqisave, si rrymen elektrike, shpirtin, madje gjithe ato qenie qe nuk dallohen as me ultramikroskopel. Njeriu, i cili ne ndryshim nga kafshet, zoteron mendje (arsye), vetedije, kujtese e aftesi perfytyrimi, disa qenie i njeh dhe ua kupton ekzistencen me sy, disa me ane te organeve te tjera te shqisave, kurse disa me ane te arsyetimit dhe gjykimit. Te mos e pranosh kete te vertete, do t'thote te mos e njohesh realitetin, te mos kesh njohje per konstruktin njerezor dhe per historine njerezore, te konkludosh pa ditur gje dhe te zevendesosh diturine me injorancen.